Twee nieuwe deelnemers voor CarXpert

CarXpert verrijkt de formule in 2019 gelijk met twee nieuwe CarXpert deelnemers. Naast CarXpert Wiegbrug, heeft het garageconcept APK Station Nieuwegein en Autobedrijf De Groot & Kapteijn uit Harderwijk ook per 1 januari jl. aangesteld als CarXpert deelnemers.

Per 1 oktober 2018 mag de Garageformule CarXpert heeft er per 1 oktober 2018 vijf nieuwe deelnemers bij. Vorige maand waren dat er drie, waarmee de teller van nieuwe toetreders in 2018 op 23 staat.

Grossierslid Record heeft APK Station Nieuwegein aangesteld. Grossierslid A28 heeft Autobedrijf De Groot & Kapteijn aangesteld. Deze GroupAuto grossiers bieden deze autobedrijven alle diensten aan die via de formule CarXpert beschikbaar zijn.

Jack van de Brug, Eigenaar APK Station Nieuwegein: “Wij hebben er goed over nagedacht en besloten om ons bij een formule aan te sluiten om tijd uit te sparen. Ons oog is met name op de formule CarXpert gevallen vanwege de uitgebreide marketingsupport die wij vanuit deze formule  ontvangen. Zo ontvangen wij volop ondersteuning op het gebied van social media en een professionele uitstraling richting onze klanten. Naast deze marketingsupport zullen wij ook zeker gebruik gaan maken van de vele mogelijkheden op het gebied van technische ondersteuning en opleidingen om goed ‘bij te blijven’ voor de toekomst.”

Autobedrijf De Groot & Kapteijn wordt gerund door Mark de Groot en Jeffrey Kapteijn die gezamenlijk al meer dan 45 jaar ervaring hebben.  Een vertrouwd adres voor de aanschaf, het onderhoud en reparatie van alle merken auto’s.



Eigenaar Mark de Groot: “Met name de hoeveelheid technische ondersteuning en marketingondersteuning, die CarXpert ons als ondernemers biedt, heeft bij ons de doorslag gegeven om lid te worden van deze formule. Zo kunnen wij ons onder andere regelmatig laten bijscholen zodat wij ook nieuwe auto’s kunnen repareren. Op deze manier zijn wij goed op de toekomst voorbereid.” Mede-eigenaar Jeffrey Kapteijn vult zijn collega aan: “Wij willen ons autobedrijf graag onderscheiden van de massa. Zo kunnen wij onze klanten via CarXpert in extra service voorzien zoals Mobiliteit service. Via deze 24/7 MobiliteitService door heel Europa kunnen onze klanten onbezorgd met de auto op vakantie.”

Geef een reactie