Van Mossel Automotive Groep wint publieksprijs Online Dealer Awards

Van Mossel Automotive Groep heeft de publieksprijs gewonnen van de Online Dealer Awards in de categorie ‘Meest originele online actie 2017’. Dit maakte de organisator van de prijs, marketingbureau DTC Media, vanavond bekend tijdens een feestelijke avond in Hilversum.

Van Mossel Automotive Groep wint publieksprijs Online Dealer Awards

De ‘Online Dealer Awards’ is een jaarlijks terugkerende verkiezing voor de beste online autodealers van Nederland, opgesplitst in een vakprijs en publieksprijs. Dealerbedrijven konden zich voor de prijs kandideren via de website van de Online Dealer Awards. Zowel #DCDW als Marktplaats zijn partners van dit initiatief van DTC Media. Uit de inzendingen is vervolgens een aantal kanshebbers per categorie genomineerd.

Zij werden beoordeeld door een vakjury (waaronder vakblad Automotive) voor de vakprijs; voor de publieksprijs kon worden gestemd op onlinedealerawards.nl. En dat laatste is massaal gedaan. Van Mossel Automotive Groep kon zich hierdoor verzekeren van de publieksprijs. De actie betrof de Volkswagen showroom actie welke met veel succes via DTC en door middel van een big data Adwords campagne is verricht.

Berkhof: “Blijk van vertrouwen”

Eric Berkhof, algemeen directeur Van Mossel Automotive Groep: “Online is meer en meer verweven in onze hele organisatie en daarmee een belangrijk onderdeel van ons handelen geworden. Het afgelopen jaar hebben wij veel geïnvesteerd in online zichtbaarheid en de digitale customer journey. Online acties zoals deze maken hier onderdeel van uit. Dat wij de publieksprijs gewonnen hebben zien wij als een blijk van vertrouwen en versterkt ons geloof dat we met onze online strategie de juiste weg zijn ingeslagen.”

Geef een reactie